Siirry digitaalisuuteen vuonna 2014 markkinointistrategioillasi

Jos olet tähän asti onnistunut vastustamaan digitaalisen markkinoinnin viehätysvoimaa, miten se on onnistunut sinulla tähän mennessä? Koska melko pian joudut tekemään joitain muutoksia, jos haluat todella yrityksesi kasvavan tehokkaasti. Melkein koko länsimaailma on nyt verkossa, ja se sisältää paljon potentiaalisia asiakkaita brändillesi. Jättämällä teknologian huomioimatta yksinkertaisesti suljet itsesi pois massiivisesta markkinapaikasta, joka vain kasvaa päivä päivältä. Katsotaan siis ilman pitkiä puheita, kuinka voit aloittaa digitaalisen siirtymisen mahdollisimman kivuttomasti!
Aloita blogi
Okei, tämän artikkelin tarkoituksia varten oletetaan, että sinulla on jo verkkosivusto kyberavaruudessa. Mutta tämä ei yksinään riitä houkuttelemaan vierailijoita, koska he tarvitsevat jonkinlaista vuorovaikutusta ennen kuin he ymmärtävät verkkosivustosi olemassaolon. Tässä blogi voi alkaa avata ovia sinulle ja brändillesi. Ajattele aihetta, joka on sekä lähellä sydäntäsi että liittyy markkinoimiisi tuotteisiin tai palveluihin. Kun sinulla on täydellinen aihe, voit aloittaa blogin suunnittelun potentiaalisten asiakaskuntasi kanssa. Ajattele hienoja artikkeleita ja seksikkäitä kuvia ja nimeä, joka on helppo muistaa. Kun olet järjestänyt muodon ja teeman, voit alkaa etsiä täydellistä yleisöäsi. Voit tehdä tämän kirjoittamalla vierailevia viestejä muille blogeille, joissa uskot asiakaskuntasi olevan hengailussa. Muutaman julkaistun artikkelin jälkeen sinun pitäisi alkaa nähdä uutta verta saapuvan blogisi ovelle.
Sosiaalinen media
On mahdollista, että sinulla on jo ainakin yksi sosiaalisen median tili, joten miksi et omistaisi sivua omalle brändillesi? Facebookissa on loistava vaihtoehto tähän tarkoitukseen ja voit suunnitella sivun oman maun mukaan ja muistaa vain käyttää omaa logoasi profiilikuvana. Kun olet yhdistänyt sivun blogiisi ja verkkosivustoosi, ala luoda halkeilevaa sisältöä. Voit myös linkittää blogikirjoituksesi sivulle ja melko pian koko joukko markkinointikokonaisuuksia kietoutuu yhteen. Lähetä kutsuja ystävillesi ja käytä Facebook-hakuvaihtoehtoja löytääksesi ryhmiä, joissa uskot yleisösi ja tulevien asiakkaidesi hengattavan. Voit myös käyttää maksullisia mainosvaihtoehtoja, jolloin voit määrittää kohdedemografian hämmästyttävällä tarkkuudella.
Sähköpostimarkkinointi
Viimeinen ehdotuksemme on luultavasti yksi digitaalisen markkinoinnin varhaisimmista muodoista, mutta silti se on niin tehokas. Jos mainostat jumping castles Melbourne -pohjaista tuotetta, muista vain tavoittaa vanhoja yhteystietojasi ja mahdollisia uusia asiakkaita liukkaalla sähköpostiviestillä. Tarkista viimeisimmät vinkit, joilla varmistat, että sähköpostisi todella avataan, ja kohtaat pian uuden sukupolven tyytyväisiä asiakkaita!